Themed Talks
En opsummering af
UX Copenhagen konferencens tema
- fåes både i S, M og L
Tema Talks
Havde I ikke mulighed for at deltage i UX Copenhagen konferencen, eller har I senere fået et behov for at sætte fokus på årets emne, så book en summary-talk, hvor vi kommer til jer på en medarbejderdag.
Vi udvikler en dag som er relevant for jeres team baseret på de talks og workshops der har været på den pågældende konference, viser klip fra nogle af videoerne, og kan endda invitere en eller to af oplægsholderne til at deltage online med en spørgerunde - eller ovenikøbet et live oplæg.
Seminaret kan også være online
SMALL: DKK 30.000,-
Halvdagsseminar med opsummering af konferencens tema
MEDIUM: DKK 50.000,-
Heldagsseminar/medarbejderdag med opsummering af konferencens tema
2 x filmede talks fra konferencen
2 x live Q&A med talerene
LARGE: DKK 100.000,-
Heldagsseminar/medarbejderdag med opsummering af konferencens tema
2 x live talks med talere fra konferencen
2 x Q&A med talerene
1 x Online workshop inkl. Q&A
Prisen inkluderer ikke venue, snacks/frokost/drikkevarer, eller transport.
Hvordan kan UX og design hjælpe med at lave systemisk forandring
Der findes ikke andre planeter. Der er ikke tid til at vente, vi er nød til at komme i gang med at mobilisere forandringer. Vi skal ændre på den måde vi lever på, hvordan vi bruger penge, hvordan vi producerer, og hvordan vi skaffer os af med ting. Vi skal finde på løsninger der er gavnlige for fællesskabet og for den verden, vi lever i. Med dette oplæg vil vi snakke om "afvækst" og hvordan vi gør op med gamle måder at producere ting på. Vi vil kigge klimaforandringer, "forbrugerisme", og genbrug. Vi vil komme med eksempler på hvordan vi som UX'ere og designere kan have indflydelse på forandringer, og åbne diskussionen op for hvad vi ellers kan gøre for at lave bæredygtige, systemiske forandringer.
1/2 -1 dag på jeres kontor eller venue
fra DKK 30.000,- til 100.000,-
De usynlige aspekter af et godt design
Temaet "Usynlighed" for UX Copenhagen 2023 refererer til, hvordan et godt design ofte er “usynligt”, fordi det skal være nemt at bruge, intuitivt, og helst uden læringskurve. Men det er nemmere sagt end gjort, og med dette oplæg vil jeg komme ind på hvad det kræver at skabe et brugervenligt produkt. Jeg vil også snakke om hvordan vi nogle gange ubevidst kommer til at ekskludere visse mennesker fra at bruge vores produkter, blandt andet på grund af “biases”, og hvad vi kan gøre for at undgå dette - og så vil jeg snakke lidt om tilgængelighed og vise eksempler på, at designs der kan være essentielle for, at visse mennesker overhovedet kan bruge jeres produkt, som regel også gør brugen nemmere for andre.